Zmieniono "Earnings ratio" i obecnie przedstawia się to tak:
Jak to liczyć? Pokażę na przykładzie paczki 100$.
Na wstępie zaznaczam, że poszczególne "Ad Levele" zakupuje się tylko raz na cały czas trwania projektu, a nie jak dawniej na miesiąc.
Level 1
- w związku z tym że nie opłaca się mieć paczek 10$ i 50$, nie skupiajmy się na levelu 1 (darmowym), który nie pozwala na zakup paczek 100$ a naliczenia są na poziomie 85%. Paczka 10$ dawniej generowała 12$, a przy współczynniku 85% wygeneruje tylko 10,2$.
Level 2
- ten kosztuje nas 10$ i mamy wówczas możliwość zakupu do 30 paczek 100$. Współczynnik naliczeń wynosi 90%, czyli paczka 100$ po 110 dniach wypracuje nam 112,5$ czyli 12,5$ zysku.
Level 3
- koszt 25$ i podobnie jak w poziomie 2, naliczenia mamy 90%, jednak możemy mieć do 50 paczek 100$.
Level 4 i 5
- koszt odpowiednio 85 i 185$, naliczenia na poziomie 95%, różnica w ilości Adpacków 100$ które możemy zakupić.
Paczka 100$ po 110 dniach wypracuje nam 118,75$, czyli 18,75$ zysku. To już całkiem niezły wynik:)
Level 6
- paczka 100$ przy 100% naliczeniach generuje nam 25% zysku czyli 25$. Niestety by wykupić Ad Level 6 "Sapphire" trzeba wpakować 675$ co przy przeliczniku 3,7 zł/$ daje 2497,5 zł.
Level 7,8,9 i 10
- jak widać na powyższym screenie naliczenia są odpowiednio wyższe, jednak koszt jest spory.
Uważam, że po tych zmianach w szczególności będą zarabiać liderzy i osoby z dużym kapitałem, natomiast osoby z mniejszym wkładem nie będą mogły powiększyć swego kapitału tak szybko jak to było przed zmianami, jednak da się zarobić.
Niestety jak widać, zupełnie inaczej kształtuje się naliczanie od osób poleconych, teraz jest o wiele słabiej. Obecnie mam 3% od zakupionej paczki przez członka mojej grupy co wiąże się z tym, że bonus jaki wcześniej proponowałem nie jest realny.
Obecnie mogę zaproponować zwrot 2%, a 1% pozostanie dla mnie -myślę że uczciwie.
-
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz